Jag har en plan.....

Den tredje maj ska Meia döpas, efteråt ska jag bjuda släkten på smörgåstårta, vegetarisk smörgåstårta. Ska bli så kul att se de så inbitna fördomsfulla personerna i släkten (det finns några stycken) äta av min fantastiskt goda tårta. Men nu måste jag ju se till att den blir så där himla god och lyckad. Har kollat på nätet efter goda recept och inspiration och jag tror jag kan lyckas. Vad sägs om en tårta med soltorkade tomater, fetaostkräm och oliver toppad med massa färska fina grönsaker? Eller en mer klassisk med tartex, gurka och kanske ädelostfyllning. Toppad med ostskivor, grönsaker, druvor och sådan där vegansk rom? Men det är nog bäst att jag provgör rörorna innan så inte min plan går snett! Tror ni det kan bli smarrigt?

Kommentarer
Postat av: Annica

Det första lät supergott! Det andra kan säkert också bli bra:)

2009-03-24 @ 08:09:20
URL: http://anija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0