Vår helg i bilder

Vi har varit hos min mamma och pappa i helgen. Micke och pappa har varit på fisketävling på vänern. Jag, Meia och mamma har bakat kakor och varit ute i solen. Meia har krypit för första gången, åh vad stolt jag blev, nästan tårögd. Hon har även lärt sig ordet nej. Hon förstod innebörden ganska bra när hon försökte köra in fingrarna mellan gallren i råttburen. Men sedan har hon använt ordet när och hur som helst! Så fort man frågar henne något får man ett -Nej! tillbaka! Vilken liten sötnos vi har! Mitt lilla frö har så skön humor!
Här kommer några bilder från helgen:


skogspromenad

med hunden på fredag förmiddag




Avancerat biljardspel på fredagskvällen


På lördagsmorgonen lekte vi med toalettpapper! Lika kul för mamman och mormor  som för barnet tror jag. Jag fick ont i magen av allt skratt. Här är Meia iklädd toaletturban! Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0