Vad håller jag på med?

Känner du igen känslan av att vilja förändra sig själv, vilja förändra världen och bli en ny bättre människa (gärna snygg o smal också, allt på en gång). Denna känslan gnager i mitt inre och har gnagit ett bra tag. Känslan av att inte moraliskt kunna stå för sina vardagliga val. Just nu hatar jag den känslan. Jag har inte sovit en hel natt på snart fem månader. Somnade sent i går, som vanligt, då lilla M inte fick ro plus att jag fått en galen pokerhaj till sambo som sitter i rummet bredvid och klickar så otroligt irrriterande med musen (det är nog ett symtom på övertrötthet när DET stör mig). Huslarmet gick två gånger i går i garaget. Men ingen var där, stress och nervöst så klart, att vakna när man precis somnat av att larmet skriker. M vaknade som tur inte. Matade lillan två timmar innan jag gick upp för att ta mig till skolan. Men mitt huvud får inte ro........jag blir nog en vandrande zombie till slut=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0